Vilkår og betingelser hos Andersson´s Agentur

Axel Madsen A/S

 

Generelle oplysninger

Axel Madsen A/S

Gøngehusvej 252

2950 Vedbæk

CVR nr.: 10553490

Telefon: +45 44 95 90 84

Email: mail@anderssons.dk​

 

Priser

Hos Andersson´s Agentur tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Alle priser er opgivet i danske kroner inkl. moms.

 

Betaling

Anderssons´s Agentur modtager betaling med VISA-Dankort. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

 

Levering

Levering af varer fra Andersson´s Agentur anses for fuldført, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med PostNord eller anden dansk fragtmand.

Leveringstiden er typisk 1­-3 arbejdsdage ekskl. Lørdag samt søn- og helligdage. Er det en skaffevare, er leveringstiden længere.

Vi tilbyder kun levering til danske husstande, og til brofaste øer.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Reklamation rettes før returnering af varer til mail@anderssons.dk​ eller  +45 44 95 90 84.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Ved benyttelse af reklamationsretten sendes varen til:

Andersson´s Agentur

Gøngehusvej 252

2950 Vedbæk

 

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsretten følger lovgivningen.

 

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret.

Fortrydelsesretten udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Hvis du fortryder dit køb, skal du inden 14 dage fra modtagelse give os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail: mail@anderssons.dk​. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Den eneste betingelse for returnering af varen er, at den skal returneres i samme stand, som den blev modtaget. Det vil sige, at den inderste emballage skal være uåbnet.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig besked om dette.

Du skal selv betale returportoen. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Husk at vedlægge oplysninger om faktura- eller ordrenummer, antal og årsag til returnering, samt at oplyse hvilket konto- og registreringsnummer, købssummen skal føres tilbage til.

Ved benyttelse af fortrydelsesretten sendes varen til:

Andersson´s Agentur

Gøngehusvej 252

2950 Vedbæk

Mrk. Fortrydelsesret

 

Specielt hjemtagne varer (Skaffevarer)

Varer som Andersson´s Agentur normalt ikke lagerfører, og som hjemtages på kundens anmodning, tages ikke retur med mindre det er aftalt ved bestillingen.

Varer til gennemsyn (udvalg) kan aftales. Med mindre andet er aftalt er udvalgsperioden 14 dage. Varer, der ikke returneres til aftalt tid, betragtes som købt.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: mail@anderssons.dk​